’t SchrijfNest als hobby

In oktober 2015 startte ’t SchrijfNest in de schoot van vivapo om een veilig nest te creëren voor activiteiten die vanuit aandacht en verwondering naar creativiteit, meditatie en reflectie kunnen leiden. 

Als schrijfanimator begeleidde ik deze activiteiten als zelfstandige in bijberoep, vanaf 1 oktober 2020 echter als hobby. Op 30 september 2020 loopt mijn zelfstandig statuut immers ten einde. Al is dat voor mij persoonlijk een grote stap, voor de deelnemers aan ’t SchrijfNest verandert er weinig. 

Ik zal op de eerste en de derde dinsdag van de maand verder Mijmeren op papier en Mijmeren in de natuur blijven begeleiden. Vanaf 1 oktober 2020 kunnen geïnteresseerden (die zich hiervoor inschrijven) gratis deelnemen, vermits ik voor de begeleiding geen financiële vergoeding vraag. 

Mijn aanbod vind je op de agenda van de website, met voor elke activiteit een koppeling naar info en inschrijvingsmodaliteiten op de website van vivapo.

Voor de uitoefening van mijn hobby beheer ik onder meer:
– een persoonlijke websitevivapo (de afkorting van Viviane VaPottelberghe)
– een blog voor ’t SchrijfNest
– de besloten FB groep ’t SchrijfNest Online
– de openbare FB pagina SchrijfNest

Een hartelijke groet, 
Viviane Van Pottelberghe

23 september 2020

Een gedachte over “’t SchrijfNest als hobby

Plaats een reactie