Virtueel naar Van Gogh – 28/4/2020 – 03 (rondelen)

p1090360-1

Op 28 april verplaatste ’t SchrijfNest zich virtueel naar het Kröller Müller museum waar we ons lieten inspireren door een aantal werken van Vincent Van Gogh. Met toestemming van de deelnemers deel ik hier het afsluitend rondeel (*).

Geneviève

Ik bewonder mezelf
omdat ik met deze techniek doorga
dankzij het geduld van de begeleidster

ik bewonder mezelf
en ben dankbaar
om weer Van Gogh te ontdekken

omdat ik met deze techniek doorga
bewonder ik mezelf

MarilynV

Hoera het was weer schrijfnest klas
Een virtueel bezoek aan van Gogh 
Haiku tanka pantoum en rondeel
Hoera het was weer schrijfnest klas
Digitaal soms wat vertraging
Maakt niet uit het blijft een uitdaging 
Een virtueel bezoek aan van Gogh 
Hoera het was weer schrijfnest klas 

MonikK

Virtueel schrijven, een ander leven.
Schrijfnest met Van Gogh, een belevenis
Samen communiceren, elkaar aankijken , een gemis.
Virtueel schrijven, een ander leven.
Techniek, inspiratie en de muze, gaan hand in hand.
In gezelschap van Viviane, voel ik me geïnspireerd.
Schrijfnest met Van Gogh, een belevenis.
Virtueel schrijven, een ander leven.

VivianeV

naar het museum Kröller Müller

bezoek aan een rijke verzameling
werken van Vincent Van Gogh
in het museum Kröller Müller

virtueel bezoek met ‘t SchrijfNest
moedigt aan voor een uitstapje
naar een rijke verzameling
in het museum Kröller Müller

(*) Over het rondeel als schrijfvorm kom je meer te weten in mijn handboek ‘Mijmeren op papier – schrijfvormen van a tot z

Bron foto inzet: ©vivapo (museum Kröller Müller – 8/5/2018)

Van harte, Viviane Van Pottelberghe – 6/5/2020

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s