nieuwsbrief – voorjaar 2017

groep Brugge, 2 maart 2017
Lieve eNieuwslezer
De voorbije maanden volgde ik mijn intuïtie en mijn passie: schrijven, bloggen en anderen uitnodigen om de weldaden van schrijven te ontdekken. Met vivapo richtte ik mij vooral op het ervaren van stilte, zowel in de natuur als tijdens schrijfworkshops.
Hieronder vind je een greep uit vivapo’s aanbod aan open activiteiten, in samenwerking met derden.

Natuurbeleving

  • Wandelen in stilte in het Fort van Beieren te Koolkerke (i.s.m. LDC ’t Reitje)
    • woensdag 12 april en 14 juni van 10:00 tot 12:00

Creatief, meditatief en reflectief schrijven

In voorbereiding

  • Mijmeren als een pelgrim in de natuur
  • Mijmeren op papier te Lissewege (i.s.m. tVaartje)
    • zaterdag 1, 8, 15, 22 en 29 juli vanaf 11:30
  • Op weg naar je hart te Brugge (i.s.m. Rika Rotsaert/Stembevrijding)
    • vrijdag 25 augustus van 13:30 tot 16:30
  • Mijmeren op papier te Torhout

Ik hoop je ergens onderweg te mogen ontmoeten.

Een hartelijke groet
Viviane Van Pottelberghe

***
vivapo
Ondernemingsnummer 0882.920.427
IBAN BE88 7380 1895 5741 – BIC KREDBEBB
+32 496 12 16 08                      vivapo@me.com
4 gedachtes over “nieuwsbrief – voorjaar 2017

Geef een reactie

