Schrijvend naar de natuur kijken – 11/1/2017

Op deze pagina publiceer ik – met toestemming van de auteurs – de schrijfsels en foto’s van deelnemers aan Wandelen in stilte die ik op 11 januari 2017 begeleidde in het Provinciaal Domein Hof van Beieren te Koolkerke (Brugge).

Op vivapo’s blog vind je over deze stiltewandeling een eerste, een tweede en een derde logje.

NicoleD postte op haar blog een eerste spiegel-elfje.

schermafbeelding-2017-01-13-om-19-05-58

AnnemieA schreef na de stiltewandeling een woordgedichtspiegel-elfje, rondgedicht en haiku

EdithV bezorgde dit spiegel-elfje

Veilig.
Mijn voeten
op de grond.
Zacht, stevig, levend contact.
Thuisgevoel…

Thuisgevoel
mag mijn hart ontcijferen 💐
Welkom op arde,
mijn kind !
Genade (Zalig)

wordt vervolgd …

Een gedachte over “Schrijvend naar de natuur kijken – 11/1/2017

  1. Pingback: archief – vivapo's natuurbeleving

Geef een reactie

